Американська компанія Solgar є першопроходьцем у сфері створення біодобавок для здоров'я. Працюючи з 1947 року, Солгар стали першими та найкращими у своєму роді. На даний момент їх асортимент багатий на більш ніж 600 різних БАДів, а продукція поширена у 60 країнах світу і шанована мільйонами споживачів.
За свою 70-річну практику компанія жодного разу не порушувала основних принципів:
- Виробляти високоякісні біологічно активні добавки невеликими партіями.
- Створювати інноваційні формули завдяки невтомним дослідженням з використанням сучасного обладнання.
- Використовувати виключно натуральну та безпечну сировину.
- Дотримуватись золотого стандарту.
Власне виробництво у США
Компанія Solgar використовує власні виробничі потужності, що є однією з відмінних характеристик бренду від інших фармкомпаній, які спеціалізуються на БАДах.
Продукція виробляється невеликими партіями, сировину закуповують у перевірених постачальників, при цьому вона проходить ретельне тестування на шкідливі речовини. Солгар не використовують штучні компоненти, барвники, консерванти, ароматизатори, віддушки тощо.
Біодобавки не містять ГМО та глютену, а також в основному виробляються без додавання молочних продуктів, алергенів. Якщо є відповідні позначення на упаковці, БАД можна приймати веганам, вегетаріанцям, він може бути кошерним або халяльним.
Solgar продає більше продукції по всьому світу, ніж будь-який інший бренд з виробництва харчових добавок, завдяки відданості «золотому стандарту». Згідно з опитуванням Global Praxis online shopper survey 98% споживачів Solgar рекомендують цей бренд!
Що означає «Золотий стандарт»?
Золотий стандарт означає абсолютну якість, яка була досягнута завдяки:
1. Інноваційним проривам у галузі здоров'я і медицини.
2. Створенню ефективних формул, дія яких науково обґрунтована.
3. Придбанню сировини у відповідальних постачальників.
4. Виробництву на власному підприємстві, дрібними партіями.
5. Відмові від використання штучних компонентів.
6. Найвищим стандартам якості (повітряні фільтри HEPA, фільтрація води USP).
7. Упаковуванню вітамінів та добавок у пляшки з бурштинового скла, які придатні для вторинної переробки.
8. Повній відповідальності перед споживачами.
Виготовлення не шкодить навколишньому середовищу
Турбота про довкілля є невід'ємною частиною функціонування Solgar. Компанія набула повного статусу Carbon Neutral у 2010 році.
Carbon Neutral - це вуглецева нейтральність, при якій компанія розраховує свої викиди вуглекислого газу та проводить комплексні заходи для їхнього скорочення. Завдяки таким діям Солгар бореться з парниковим ефектом і зміною клімату.
Крім того, виробник харчових добавок інвестує в екологічні проекти, а також бере участь у висадженні лісів, відновленні біорізноманіття, забезпеченні робочих місць, благополуччя населення.
Solgar – преміум сегмент, який доступний кожному!